helg i Timrå

Hejhopp!
Kom nyss tillbaka till Gävle igen efter en helgtrip till Timrå. :)
Även om helgen bara sprang iväg så har jag både hunnit träffat lite vänner och familj och haft det trevligt.
Kom fram vid 20:00 i fredags och då var man ganska trött efter en jobbdag och tågresa så då blev det myskväll framför tvn med familjen, rätt skönt faktiskt. 
I lördags på dagen drog jag till Birsta med Linnea som jag inte träffat på sjuuuukt länge för att vi nästan aldrig åker hemöver samtidigt(Hon pluggar i Umeå). Handlade dock ingenting mer än lunch på tacobar som tog över 30 min att få.. helt sjukt!
Hann bara hem och byta kläder så drog jag till Emma och åt middag och surra massa innan Mathilda och Andreas också kom förbi på lite filmmys. Var en jätte trevlig kväll och hela dagen i helhet. :)
 
Idag har jag faktiskt också ränt lite på Birsta.. Fast på helt andra affärer, ha spanat på tv inför flytten och handlade lite saker på dollar åsånt. 
Börjar ju faktiskt närma sig flytt snart så det är mycket som ska handlas åså. :D
 
Nu ska jag ta en dusch och kolla på BB och PH avsnitt som jag har missat i veckan.
HA DEEE!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0