Vfu +tenta


Då var praktiken igång igen, en anledning till att jag inte hunnit skriva något här.:) ha bara hunnit hem, ätit,träna och sovit typ så har faktiskt inte haft på datorn och inte tvn heller.:) 
De första tre dagarna ha gått jätte bra, känner mig accepterad av barnen och det känns jätte kul att komma ut ett tag igen.:).  Få dessutom träna lite på engelskan då det finns ett barn som inte kan svenska. Svårt i vissa situationer men bra träning.:) 
Imorgon torsdag och fredag bli det skola för att skriva tenta så blev en halv veckas vfu bara men vi startar egentligen nästa vecka så jag ha bara tjuvstarta lite :p 
Det är en hel drös med böcker som ska släpas med+ datorn så kommer bli tungt men men håll tummarna för att det gå bra för mig!! 
Aja få se när jag hinner skriva, beror på tentan och om jag överlever ;p 
Ha det bra<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0