MYSPYS

Vilka bra helger jag har nu för tiden tycker jag, i alla fall så har de tre senaste varit väldigt händelserika och roliga. Nu i helgen så blev det först fest på fredagen med trevligt folk. Blev förfest hemma hos mig eftersom Ronja som skulle ha den blev sjuk, men det gick ju det åh. Sedan blev det Kåren och massa shottar, det var skoj men på lördagen var man mindre pigg. Jag mådde inte dåligt men jag var riktigt trött och seg men istället för att sova bort exakt hela dagen så hade jag en jätte mysig bakisdag med Julia där det blev lite tjockismat på Max följt av glass och kinderäggs picknik ute i boulognern i det härliga vädret. Sedan blev det myskväll framför nostalgi filmer, bl.a. vintergatan som man såg då man var liten.
På söndagen blev det träning med Elin som kändes jätte bra, sedan for vi och handlade och hade en riktigt mysig söndagkväll med plankstek och lite onyttiga saker framför filmen DET. Riktigt bra kväll det också så hela helgen var toppen! :D
Nästa helg bär det av mot fjälls så då får jag en hel mysig vecka i underbara Åre och mysa lite med min familj och mormor<3 Kommer bli härligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0