Mycket nu

Oj vad mycket som hänt, har absolut inte haft tid och ork till att blogga, så himla typiskt när praktiken börjar.
Hade ju tenta i slutet på förra veckan och jag och Ingela kämpade på riktigt bra på torsdagen så vi blev klar och hade därför fri fredag. Kändes bra och hinna klart redan på torsdagen men samtidigt vet jag inte om lärarna tycker det jag skrivit är bra men jag hoppas det. Var riktigt kluriga frågor men faktiskt rätt bra frågor som man kan ha nytta av i framtiden. När jag nu fick en ledig fredag så drog jag till frissan och fixade håret vilket var rejält behövligt.
Så ja så här blev det, det röda i håret är så gott som borta och det är nu mer lite åt det chokladbruniga hållet. :) Håret är också lite kortare men det känns bra, jag är nöjd och håret känns fräscht igen. :D
Eftet frissan drog jag och Ingela ut till Valbo köpcenter och kikade lite, samt åt lite på Ikea, på hemvägen kom vi spontant på att vi skulle avskedsmysa med varann så det slutade med att hon hängde med mig hem så hade vi lite mys framför Lotta på bråkmakargatan och tjockade chips. :P Mysig kväll med andra ord och för er som inte fattade vad jag menade med "avskedsmysa" så kommer vi inte att kunna träffas så mycket nu på 10 veckor så Ingela har sin praktik i Söderhamn samt bor där då. Känner redan lite saknad, illa. xD HAHA 
 
På lördagen blev det party som började med pyamassittning på Baracken med två rättersmiddag, dryckesbiljett, märke, lite spex och trevligheter och såklart klädkod pyamas( Jag hade min onepiece som på bilden ovan).
Det var trevligt faktiskt, efteråt rörde vi oss vidare hem till mig några stycken och bytte om till mer festliga kläder och mellanchilldrack lite innan vi drog iväg på en hemmafest i närheten till där jag bor då.
Bra kväll dock inte lika trevlig dagen efter då man var lite bakis och mindre pigg om man säger så, men sånt får man väl ta ibland även om man ångrar sånna dagar att man ens drack..
 
Annars så har vfun sparkat igång ordentligt nu, så har varit där och när man kommit hem har man bara slängt i sig lite mat lite fort och dragit ner på träning sedan då man har kommit hem så har man varken hunnit eller kännt ork till att blogga så det lär bli lite bloggning nu, de får ni räkna med men jag ska försöka uppdatera lite så gott jag kan. :D

Idag hade jag en rätt lång dag, men vädret har varit kanonbra, riktigt varmt ute så vi har varit ute nästan hela dagen vilket är skönt. Så nu laddar jag upp krafterna lite med limelaxpasta som faktiskt var riktigt längesedan man åt. Blir tyvärr ingen träning idag som jag hade tänkt då jag vaknade med halsont idag.. DET FÅR INTE BLI VÄRRE!! jag har varken tid eller lust att bli sjuk nu så jag skippa träning idag och hoppas att halsontet lägger sig så jag kan träna imorgon. Tänkte dricka te ikväll och proppa i mig massa frukt så jag får i min lite vitaminer... jag ska absolut inte bli sjuk.. Men många som är sjuka och har varit de som varit runt omkring mig så bakterierna finns ju omkring än hela tiden.. :O


Men håll tummarna för mig att jag klara mig för jag vill varken tappa träningen igen nu när jag kommit igång så bra igen efter min super långa sjukperiod och jag vill inte missa massa dagar på praktiken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0