Bra helg!! :)

Vilken bra helg jag hade! :)
Fredagen var väldigt lugn, kollade på film, åt glass och bara tog det lugnt. 
På lördagen hade jag heldag med bästa Elin, hon jag och Robin(hennes kille) drog först ut till Hemlingby i det super varma och härliga vädret. Grillade korv och myste lite, var perfekt väder för en grillning. 
Åkte därefter hem för att packa ihop lite småsaker och byta om för att sedan åka hem till Elin för mer mys. Matlagning där det blev kyckling och rotfrukter i ugnen med en hemmagjord Tsatziki, riktigt gott blev det.
Senare blev det fruktbricka med Elins specialdrink, lite rotfruktschips och vin. Super mysigt!
Slutade med att vi hamnade på fest uppe i Sätra, inte så planerat men det var kul. :)
Elin sov hos mig sen så på söndagen då vi vakna var vi väl mer död än levande, min mage var totalpaj, hade fruktansvärt ont kan jag säga. :o För att göra det lite värre så bakisåt vi frukost på donken, de här med fett är ju bra på sånna dagar, däremot så tycker ju inte min mage det egentligen. 
Eftersom vi fick vänta så länge så fick vi varsin glass gratis.. jag ville inte känna mig taskig och slänga glassen då jag väl fått den så jag tog 3 skedar vilket var 3 skedar för mycket för att min mage skulle paja ännu mer..
Typ kraschade i Elins soffa efter att vi gått hem till henne, låg som en köttbulle framför tvn, ursh dumma mage!! Elin såg väl ut som en zombie mer eller mindre i soffan hon med. xD HAHAHA.

Men det var en bra helg, mysig och bra som vi absolut måste göra om snart igen! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv; Ja elin, är väldigt glad att jag gjorde det <3

2014-03-23 @ 09:28:27
URL: http://viictoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0