Snart lov!

En vecka har snart gått sedan jag skrev sist.. IGEN! Haft super mycket med plugget och har typ inte gjort något annat än att pluggat de senaste dagarna har det kännts som. 
Brännbollen och festen i lördags var väldigt skoj, lite för skoj kanske om man tänker på alkoholnivån.. Har insett att det finns ett vin som jag inte bör dricka för att man blir helt kocko i huvudet på det..Kanske bör sluta med det..?!?!?
I söndags mådde man ju som man förtjänade, inte helt 100 iaf så tur att man hade otroligt bra sovsällskap som kunde komma med juice, vatten och allt som behövdes innan han drog och jobbade. :D<3
 Vad ha annars hänt.. plugg.. plugg.. plugg och lite mer plugg.. typ.. :P Trodde jag skulle halft dö en dag här i veckan då jag pluggade hos Jesper. Fick världens kramper i magen(som jag brukar kunna få ibland), jag kunde inte stå upp och led på riktigt så då blev det inte direkt mycket plugg gjort.. ursh värsta smärtan man kan få tro ja.. så hemskt!!! 
NU är jag iaf klar med min uppgift och ha påbörjat en opponering på en annans uppgift tills på måndag, så snart är det sommarlov för mig med och man får tänka på lite annat ett tag. Så om några dagar är det dags för mig att dra sig hemmåt mot Timrå igen, känns både bra och lite mindre bra denna gång. Ser iaf fram emot att träffa allt galet, knäppt Timråfolk, hehe. ;D
Men först innan hemgång ska det bli en flytt också.. som också känns lite konstigt.. =/ men men blir säkert bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0