Sista dagen!

Min sista dag i Timrå spenderades på Birsta med Erika där det blev god lunch på Charm och ett köp av ett par snygga träningstights. Lär nog slänga upp en bild på de på träningsbloggen i slutet av helgen. :) Men de var verkligen as sköna så jag kommer nog använda de väl! ;P
 
Efter middagen blev det bowling med mamma och pappa(jag som bjöd), ibland är man snål, ibland inte så idag va jag och plånkan snäll. :D Var faktiskt kul och spela men kan ju inte påstå att man har så många talanger kvar då man inte spelat på ett bra tag. xD Men det blev en trevlig start på kvällen iallafall och tur var väl det med tanke på att jag får sitta nu och göra en ppt. Det är skit svårt och veta vad man ska ta med och jag kan inte påstå att jag är så pepp att stå längst fram med en powerpoint helt ensam. :O Att prata inför en stor grupp barn är inga problem men att prata inför en större grupp vuxna är ju något helt annat så ja jag längtar tills onsdag då allt är över och jag får koppla av ett par dagar.
 
Men det har iallfall varit en bra sista dag i Timrå, imorgon åker jag tillbaka till Gävle med en enorm packning så kommer nog se ut som att jag ska flytta ner på nytt, som efter varje jul ungefär.. hur får man plats med alla saker egentligen? xD 
Aja see ya Timrå, timråfolket och hello Gävle, min lägenhet och en jädra massa post innanför dörren. xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0