Klart

Ja men dåså då var allt klart tills redovisningen imorgon. Har lämnat in min kursportfölj innehållande 7 uppgifter, har lagt över min ppt på ett usb och gjort smålappar med det jag ska säga som inte står med i ppt. 
Så nu känner jag mig klar, nu fattas bara den hemska redovisningen imorgon som jag inte är så pepp för men jag vet att efter min redovisning kommer det att kännas som en stor lättnad inom mig och den känslan längtar jag verkligen till nu.
Nu blir det en lugn och mysig kväll med tända ljus, läsning i hälsotidning och lite kik på tvn så det blir perfa. :) 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till nu <3

Svar: Tack <3 :)
Elin Andersson

2014-01-14 @ 06:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0