Jag kan om jag vill :D

Vet ni va, jag känner mig så duktig idag! :)
Föreförsta så har jag kommit en bra bit på plugget idag, dock känns allt för tillfället väldigt rörigt enligt mig iallfall men att ha kommit en bra bit på vägen känns riktigt bra och dagen är inte slut än.
Att jag väljer att plugga på min helg istället för att vara ute och roa mig känns för tillfället också bra för då får jag mer tid till att hitta på roliga saker min sista vecka här i Timrå. 
Sedan känner jag mig också duktig för att jag klarar av diet såhär på helgen då de övriga i familjen äter god och rolig helgsmat. Idag slängde jag ihop kebab och skinka och gjorde en omelett utav de, det blev faktiskt en god blandning tycker jag, men så det åt jag medans övriga i familjen åt hemgjord pizza som både luktade och såg god ut, men jag brydde mig inte så mycket om det, kände mig inte ens sugen så jag åt min omelett med gott samvete och kände mig stolt för att jag klarat av det.  :D
 
Om man vill så kan man!! :D
 
Medans många säkert är ute och super ikväll så passar jag på och pluggar en stund till innan det blir zumbaträning, ska fortsätta vara lite duktig ett tag till tänkte jag. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0