ressugen!!!!

Asså jag är så sjukt sugen på en utlandsresa nu så ni anar inte! Jag vill komma iväg ett tag och bara vara, se världen lite och bli brun och fin. :D Bara leva livet för en liten stund!!!! :)
Jag saknar london och shopping och skulle gärna ta mig dit typ nu igen men jag är så sjukt sugen på åka till ett varmt ställe också där man slipper känna stress och bara kan njuta!!!

Hellst av allt skulle jag bara vilja sätta mig på ett plan nu nånstans men det säger skolschemat nej till. ;P Men typ sista maj då eller till sommarn.. Hade varit underbart<3 Om nån känner detsamma så hör av er vetja ;P HAHA 

Aja tillbaka till verkligheten en sväng och ladda för Tb-träning, hejaheja!!!
Dumma bild, nu känner jag mig som ett spöke också, och jag påstog där att jag inte va brun... jag tar tillbaka de lite. xD
HA EN BRA KVÄLL GOTT FOLK!
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Vill också resa men man ska ju ha råd också...

Svar: Vafan skrev ett svar men de försvann så skicka ett nytt ifall att du inte fick de.. :) Ja pengar behövs alltid för roliga saker, men skulle jag åka till sommaren så skulle jag ha råd, de behöver liksom inte va n¨n dyr resa bara att komma iväg vore grytm underbart. :D
Elin Andersson

2014-02-17 @ 22:02:21
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0