Morgontankar

Godmorgon! Inatt ha jag verkligen drömt massa konstiga drömmar, ha varit överallt typ och från de jag minns fick jag kläderna sönderrivna av en gubbe, jag slog till han och stack, snodde en annan tjejs klänning(de va sommar), sen va jag på ett hotell med nån kompis jag inte minns vem, åt nån mat som verkade va förbjuden då vi fick gömma oss för att äta den.. Och nu ha min hjärna varit vaken för många minuter så nu försvann allt, så är de alltid efter att man slagit upp ögonen eller varit vaken en viss stund, allt bara försvinner.. Men jag vet att de hände nått mer konstigt men vet inte vad men konstig va den iaf och man kan ju undra va de betyder när man drömmer om att en gubbe förstör mina kläder och liknande!!! Hua!!

Just nu ligger jag i sängen och ska väl strax kliva upp och göra lite frukost, jag nästan längtar efter frukost idag för att det är så gott med frukost och idag tänkte jag göra gröt så de bli perfekt!!! <3 gröt är stadig frukost man håller sig länge på.:) 
Blir en sväng till skolan sen, funderar på om jag ska dra med mig alla grejer jag ska ha med till Timrå och ta bussen direkt ner till tåget eller om jag gå hem och hämta dom och så? Tänkte iaf dissa em i skolan så jag kan åka hem tidigare, känns lite bättre så än att komma hem sent, då hinner jag kanske träna ikv också.;D haha

Ne upp och hoppa nu, hoppas alla få en kalasbra fredag!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0