lämnar skolan en sväng då. :)

Då var sista dagen på skolan för ett par månader framöver avklarad då jag nu kommer att gå ut på vfu i typ 11 veckor. Två redovisningar är gjorda och en lunch på restaurang campus där det serverades: Dragonstekt kotlettrad med cidersenapssås och potatis.
Antingen såg jag jävligt hungrig ut(ifs var jag det också) eller så ville han som lastade upp maten göda  mig en aning för vilken jävla portion, men mätt blev man och gott var det också. :)
Ända nackdelen var att min mage inte verkade gilla de där trots att jag tog en tablett för laktosen innan och de inte innehöll någon gluten.. Men var väl något annat innehåll där som var dåligt för min mage som är typ känslig för allt känns det som.
 
Fick sluta vid halv 3 istället för 4 så det kändes otroligt skönt, mindre skönt att cykla i regnsnö där snöflingorna var stora som lappvantar så man typ inte såg nånting. Dyngsur när jag kom hem typ.
Nu ska jag bara chilla en sväng innan det blir mat och träning. Jag är seriöst dö mätt än men jag måste väl äta nånting så jag orka träna senare. :o
 
Hoppas ni haft en super bra dag idag och att den fortsätter så, 1 dag kvar till helg!!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0