inte som planerat

Denna dag har väl inte riktigt gått som jag tänkt mig, haft otur gånger 1000, slitigt och slitigt men varken hunnit med eller att nått ha blivit rätt.
Tiden idag sprang bara iväg så hann inte städa klart- hann inte dammsuga så det är tur det inte är kungen som ska besöka mig.
Haft grisont i magen hela dagen och har fortfarande men trots att jag bara ville sitta eller ligga ner och vila den så har jag både tränat och stökat i köket(bakat). La ner tid som jag kunde hunnit plugga på istället för att göra bröd till helgen, blev det bra eller.. NEJ! Jag har gjort det där brödet jätte många gånger och det har aldrig varit några problem men denna gång vägrade brödet gräddas inuti och blev bara hårdare på utsidan, så hej soptunnan med dom. Blev riktigt less och besviken när jag väl stått och försökt anstränga mig att göra något bra liksom.. Lyckades dessutom dunka in huvudet i en skåpkant så nu har jag ont i huvudet också.. bra jobbat Elin. 
Vart så besviken över dagen så gick och köpte mig en hälsotidning så kände mig lite nöjdare då iaf, läsgodis<3
Nu väntar jag i en mysig lägenhet med tända ljus och grönsaker och dipp framdukat på att mamma och pappa ska komma, så jag hoppas resten av kvällen bli bra nu.
 
Ha en super bra helg allesammans. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0