Alla <3 dag

Hur firar man alla hjärtans dag på bästa sätt om man är ensam? 
Jo man ger kärlek till sig själv och till de man tycker om ist(vänner, familj, husdjur kan också funka)
Hur ger man kärlek till sig själv, står i spegeln och säger till sig själv att man ser bra ut eller vadå? 
Jag tänkte mig mer att göra saker som man tycker om, kanske unna mig något gott utan att tänka om det är onyttigt eller inte. Har man pengar kanske man unnar sig den där tröjan man spanat in länge eller en mysig fika på stan med någon fin vän eller familjemedlem. 
Fast ifs man kan ge kärlek till sig själv genom spegeln också, det finns så många som är missnöjd med sin kropp och kanske t,o,m mår dåligt över att kolla sig i spegeln.. men om ni gör det så tänk såhär: Jag ser bra ut och jag duger precis som jag är!!! Det kan ni hälsa till eran kropp så blir den  lite gladare. :)
 
Idag är jag uppe tidigt, så ingen sovmorgon för mig trots att jag är ledig. Tvättstuga från klockan 7 så det var bara upp och hoppa det, men klart man måste ge kläderna lite kärlek också. ;) HAHA  Var inte så jätte mycket så tar inte allt för lång tid då. :)
Sedan blir det ner till gymmet för att svettas och kämpa lite på ett spinningpass, det kan vara en typisk alla hjärtans dag grej för mig, jag tycker om att träna och då gör jag det.  Och när jag tänker efter så har ju faktisk varje människa och sin kropp ett visst förhållande, sen hur bra överens man kommer och så är ju en annan femma men även om min kropp inte alltid är så snäll mot mig så kan ju iaf jag vara lite snäll mot den och svettas ut lite skit i kroppen. ;D 
 
Sedan ikväll kommer fina Julia hit för lite mys! :D Fula filmer, glass och lite surr är det som står på schemat, lär nog bli mysigt och trevligt. :D
Så typ så kommer min alla <3 dag se ut iaf, 
 
Om det är nått jag verkligen skulle behöva ge lite kärlek till så är det mitt hår, risigare får man leta länge efter.. livet som student då man inte har råd och klippa sig så ofta som det behövs!!! :/
 
Nu ska jag packa träningsväskan och sedan chilla en stund innan man ska ner och hämta upp tvätten, hoppas ni får en as bra dag allihopa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0