mysiga pluggdagar

Hade två trevliga och mysiga dagar tillsammans med Ingela. :)
Vi bestämde oss för en heldag ofixad med onepiece i tisdags, äta våfflor å lite annat onyttigt man inte bör äta på en tisdag men som vi bestämde att vi fick göra då för att orka plugga en hel dag.
Sedan sov hon hos mig så det var trevligt och mysigt. :)
Igår kände vi oss ganska klara med examensarbetet redan vid typ 12 så då kände vi oss värd en trip på köpis för att leta julklappar. Super nära dit ut nu, tog typ 5 min med cykel ungefär.. :D
Så nu har jag iaf köpt 2 julklappar så länge, båda till Jesper.. Har några stycken kvar att köpa till och såklart fixa en önskelista själv då alla börja undra vad jag önskar mig..
Ska fixa det ikväll tänkte ja. :)
Nu är jag på jobbet och ska strax gå ut och börja jobba... Snart helg igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0