Freeedag

God morgon!
Idag kommer det att bli en sån sjuuuukt tråkig fredag...
Haha ne nu ljuger jag allt lite för idag är det en speciell fredag som jag sett fram emot fylld av massa bra saker då det kommer att bli en super bra dag.
Började dagen med en morgonprommis på 15 min för att ta mig till en viss busshållplats då, lite små kyligt och ruggigt så tidigt på morgonen(06:15) men samtidigt lite skönt och få röra på sig och få lite luft när man är skit trött på morgonen.
Har nyss kommit fram till jobbet, jag får alltid vänta ca 15 min innan jag startar för att det ska funka med bussar med det är helt okej när man kan kika lite på datorn inne i personalrummet.
Idag slutar jag 14:00 istället för 16:00 vilket känns rätt skönt och positivt då jag har mycket och fixa då jag kommer hem idag.
En annan positiv sak med dagen är att det är god lunch på jobbet idag.. hamburgare. xD HAHA!! Ja de är ganska gott man jämför den lite halvtråkiga lunchen som har varit ett tag nu och sist fick man typ matkoma efteråt för att man åt lite för mycket. HAHAHA!!!
Men det allra bästa med dagen och det jag verkligen sett fram emot är att jag och Jesper ska ha finmiddag ikväll.
Det är en del av hans födelsedagspresent som han fick så jag ska fixa 3 rätters middag, så ska vi klä upp oss lite fint, dricka vin å massa mys. Så får han sin sista present att öppna på det också så det kommer att bli en super mysig och trevlig kväll tro jag. :)
Så på det sättet är det bra att sluta tidigare idag så man hinner på systemet och hem och förbereda allting.. :D
 
Men nu börjar jag... Ha en bra dag alla för det ska jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0