tillbakablick

Oj vad tiden har flugit förbi, var flera veckor sedan jag bloggade. Jag vill bli bättre på blogga men så länge jag har praktik kommer det att bli lite hackigt då jag varken finner tid eller ork nu. 
Ska iaf berätta lite som hänt de senaste veckorna/dagarna. 
♥Hela v.15 var jag i Åre, hade det super bra. Åkte massa bräda, myste, kolla på Jon Olsson invitational och massa mer. Vädret kanske inte var lika perfekt som tidigare år men backarna var bra och det gick att åka så man får väl vara glad för det iaf, solen är mer en bonus.
Har massa bilder på kameran ifrån Joi, men har inte kameran här nu så får visa de bilderna senare då kanske. :)
 
♥ V.16 var en väldigt konstig vecka, två dagars innedagar på skolan med redovisning och två dagars praktik.
Klädde ut mig till påskkatt på skärtorsdagen och hade en mysig dag på förksolan tillsammans med alla påskkärringar. ;P For därefter hem till Timrå för att fira påsk. 
Har hunnit med att träffa både familj, släkt och fina vänner. Har både festat och myst och tjockat alldeles för mycket onyttigheter, men påsken har varit bra och nu är jag tillbaka i Gävle igen för att fortsätta praktiken.
 
Nu är det v.17 och jag har 4 veckor kvar av min praktik, flera evenemang framöver som väntar bl.a fester av olika slag, valborg, dammiddag, födelsedagar m,m.. Kommer gå fort tills sommaren känns det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0