söndaaaaag, bra helg..

 Då va denna helg över också och har än en gång haft en superhelg. 
I fredags var det en jätte härlig dag på förskolan, fint väder, lek i sandlådan, show och massa skoj. Hann med en pw på nästan 8 km och taccos och mys med Mr. J. 
Lördagen startade med en välförtjänt somvorgon som man inte fått på länge sedan blev det thaimat och lite förföris med Ingela hos mig innan vi drog vidare på fest hos Ronja med trevligt folk och därefter Heartbreak. 
Fyllenivån var hög hos varenda kotte och idag har man mått som man förtjänat, men kvällen var rolig även om smärtan i fötterna av klackskorna satte sina spår mot slutet. 
Idag har jag haft mysigt bakishäng med fina personer, tjocka, sega, dö i solen och ja.. :P
Kvällen avslutades med Bingomys och plankstek med Ingela, utan vinst dock men riktigt nära som vanligt..
Lyckades också bränna mig på plåten så mina fingrar dog typ..och ingela den skadeglada jäveln bara skratta hon.. :P typiskt.. 
Men men nu är det snart dags att dra sig mot sängen för att ladda för en vecka med två dagar på småbarnsavdelningen, valborg och massa festligheter. 
Mycket nu!!! 
GODNATTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0