Helgen!! :)

Vad har jag gjort i helgen då? Jo jag ha haft besök av mina päron och gjort av med massa pengar ungefär. :P
I fredags så klev jag upp tidigt först och drog till skolan och skrev klart uppgift 1 så då kunde man bocka av en av alla hundra saker som ska göras. Blev hem och städa lite sedan ner på stan där jag kom hem med en 5:2 bok som jag spanat in rätt länge och kan lova att den var så intressant så jag läste halva boken redan samma dag. :D På kvällen kom mamma och pappa hit så då hade vi lite myskväll med gotta framför tv. :D
fick en liten förskottspresent, som är armbandet på bilden. :D Ett magnetarmband är det, ha velat testa sånt och se om det kan hela mina besvär, funkar ju på en del så  lätt värt att testa om inte annat så var det ett fint armband iaf. tack<3 :)
 
Igår(lördag) så var vi ut till Hemlingby där det blev storhandling av mat för min del.. dyrt med mat är det men nu kommer jag nog inte behöva handla så mycket på ett bra tag så det känns ju skönt.
Var också in på Stadium Outlet och kom ut med lite grejer. :D Gillar den affären, stadium/träningsprylar och grejer för ett superpris, som att de skulle vara värsta rean fast hela tiden. :D
Kom hem med ett mys/tränings set, tröja och mjukisbyxor endast för en hundring istället för ca 450, lätt värt det. Tänkte att jag kunde ha det både som ett mysplagg hemma och när jag ska träna utomhus. :)
Köpte också ett midjeband med vattenflaskor som jag velat ha länge för endast hundringen istället för 200 och en superduper snygg och skön baseball jacka/hoodie för 400 kr istället för 800. :D Den va så skön så den va ett måste och köpa, dock lite stor då det inte fanns någon mindre storlek än S men det gör den bara mysigare. :D
Annars så blev jag bjuden på middag på Ikea som va riktigt gott, dock hade jag världens matkoma efteråt så höll på somna, haha. :P 
Det har också varit Å-draget här i helgen, Gävles sätt att välkomna hösten. :)
Det tänds 5000 marshaller runt hela Gavleån vilket är ett riktigt stort område, runt om i boulognern och många andra ställen var det fint belyst och det var mycket folk ute också, så vi gick ner och kikade lite en sväng innan vi gick hemmåt och tog en kvällskorv på sibylla och tog de lugnt i soffan. :)
 
Idag har mamma och pappa åkt hem till Timrå igen och jag har varit ner på stan och löst ut lite biljetter med Madde. Hahah innan vi hittade de där jävla ticknet då, vi stog utanför Ticket och insåg att vi hade tänkt lite fel, det var ju ingen resa vi skulle boka även om det hade varit väldigt härligt nu. :P
Gick in på Hm då jag hade fått en 20% kupong som gick ut idag så passade på att köpa en helt vanlig svart t-shirt, köper ju aldrig nå basplagg och speciellt aldrig t-shirtar så kände att om jag skulle utnyttja den kupongen så skulle det bli en vanlig tröja. Plus att jag fick en assnygg sjal/scarf igår från Glitter som är vinröd så den kan bli supersnygg till en vanlig svart tröja bara. :D De hade ett erbjudande där man fick köpa 2 sjalar för 100 kr så jag och mamma tog varsin, finfint såhär inför hösten. :)
 
Söndagslyxade med taccos idag så har en god matlåda och se framemot imorgon :D Plus att jag köpte en bingolott med vinst, vann dock bara en ny lott men vem vet om det gömmer sig någon miljonvinst där bakom, en ny lott är iaf mer än vad jag vunnit på länge. ;D HAHA
Imorgon är det måndag idag och jag inleder en pluggvecka.. Ska skriva både mördartentan och göra uppgift 2, längtar tills jag är klar och förtjänar några dagars ledighet. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Åh! Jag vill också ha en baseball-tröja! :o
Hade velat köra på 5:2-dieten bara för att det ska förlänga livet men jag är ju värsta skåpråttan så jag skulle ju aldrig klara av det. Kanske 6:1-dieten. :)

Svar: Ja den är typ världens skönaste!! Love it!!<3 Du de är jag med men efter att ha gått upp alldeldes för mycket nu under nollningen och då jag inte fått träna på 5 månader så ska jag prova utmaningen kombinerat med 2 andra dieter som jag ska presentera på söndag på träningsbloggen tro ja!!:) kommer bli svårt men en utmaning att kämpa för som sagt!!:)
6:1 dieten hade nog varit mycket lättare!;p
Elin Andersson

2013-09-09 @ 20:03:45
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0