det här vill jag ha!! :P

Snart fyller jag år, hela 21 år, vart tog det senaste året vägen då det känns som jag nyss hade min 20-årsfest!
21 år.. vad gammalt det låter. :o En sån där ålder där ingenting förändras i stort sätt, inte en ålder man har längtat till som åldrar som 18 och 20.
Men men har tänkt på vad jag önskar mig och har inte fått fram något speciellt förän för någon dag sedan på en föreläsning då det slog mig att jag vet ju VISSTE vad jag önskar mig..
 
jag ha jag vet inte hur länge som hellst sagt att jag vill ha en boxningssäck!!!!!
På stadium så har de ett asbra paketerbjudande med säck och handskar för 500 kr, as billigt då sättet egentligen går på över 1000 kr. Dock har jag ju handskar som är mycket bättre men de gör inget, jag vill iaf ha en boxningssäck!!!! :)
 
Annars så kom jag på att jag tycker väldigt mycket om sportaffärer och skulle ju behöva nya träningsdojjor så presentkort på sportaffärer är aldrig fel och inte pengar heller så jag få köpa vad jag vill!!! :)

Så nu när jag väl tänker efter vad jag önskar mig så öskar jag mig en smörgåstårta på mitt fikabord!! (A) :D
 
BARA SÅ NI VET LIKSOM!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0