Jeansbunkring

Lånade bilden från google/nåns blogg då jag inte har något bra ljus i min lägenhet så jag kan ta en bra bild själv just nu.
Iallafall så sa jag att jag skulle lägga upp bilder på veckans jeansshopping och sådär se de ena ut.
Köpte två stycken jeans av märket Twentyfive:seven på Bikbok, ett par svarta och ett par likadana i blå nyans.
Det var två par jeans för 199 kr vilket jag ansåg var sjukt billigt så tänkte att de funkar iallafall som ett ombyte. 
De är ganska tunna och stretchiga, så känns lite som tights, rätt sköna faktiskt. :)
 
 
Någon dag innan de översta jeansen så köpte jag dessa snyggingar som var en aning dyrare än de ovanför. 749 kr på Palt i märket Rütme. :D För er som inte känner till Rütme så skulle jag beskriva det märket som Humör fast för tjejer. :) Dessa jeans har samma bananform som Humörbyxor ha.
Jag skulle säga att de ser mycket snyggare ut i verkligheten än på dessa bilder och de sitter ju lite olika på från mig och den där modellen men men ni ser ju på ett ungefär iaf. :D 
 
Nu ha jag så jag klara mig ett tag kanske. ;P HAHA 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0