Jag hoppas på tur

Söndag idag och snart dags för en vecka full av redovisningar och tyvärr även en tenta, får hoppas att det går bra.
Idag har jag iallfall tvättat då jag missade min tid i veckan pga missförstånd, har finslipat lite på mitt personliga brev och skickan in en ansökan om ett extrajobb så får se om jag har turen och få jobba lite.
En annan sorts tur har jag iallfall haft idag.. skulle köpa en bingolott då jag var på affären förut men de hade bara någon special så det blev lite dyrare men fick väl ta det då. Det var liksom inplastat 2 stycken bingolotter och dessutom en sverigelott så dubbel chans och vinna för mig då. Eftersom bingolotto inte varit än för idag så har jag bara skrapat min sverigelott och blev genast 250 kr rikare så har redan tjänat igen den där hundringen som bingolotterna kostade, inte helt fel. Hoppas på fler vinster nu då jag har en lott mer än vad jag brukar, kanske är miljonär innan kvällen är slut, hoppas kan man ju alltid. ;P
Jag brukar aldrig vinna några större vinster på sånna där trisslotter/sverigelotter eller liknande, typ 20-50 kr ungefär så var kul och få vinna lite mer än så iallfall. 
 
Annars så ska jag väl ta orken och sortera tvätten snart, lägga in de i garderoben/på sin rätta plats och börja förbereda maten kanske. Ska återigen prova en ny maträtt som denna gång innehåller kyckling så ska bli spännande och se om man lyckas med något gott denna gång också. 
Glömde ju att ta fram kycklingen i tid bara så lär väl inte få någon mat på den närmsta tiden. HAHA!!
 
Ha en superbra söndag! :)<3

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Håller tummarna för att turen håller i sig! :)

Svar: hehe ja håll de hårt :D
Elin Andersson

2013-10-06 @ 17:05:23
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0