Helgen!

Haha ja lite roliga bilder tog vi ju med konstiga hattar och skyltar. ;P
 
I fredags kom min mormor hit och vi har haft en super bra och mysig helg. :)
Vi har ätit gott, varit något onyttiga, precis som man får vara när man har främmande och myshelg. ;P 
Vi har tagit en promenad runt i boulognern där mormor hittade ett hus som hon besökte på sin klassresa i 6:an, var roligt att det fanns kvar även om det som varit i huset hade lagts ner. 
Vi har gått runt i affärer både i valbo och nere på stan och handlat lite, men inte allt för mycket. :)
Jag köpte en bh som va på rea och fick en jätte mysig stickad tröja av mormor <3 :) 
 
Kändes tomt när hon lämnade Gävle och min lägehet igår eftermiddag, som det alltid gör när man haft främmande en helg och den sedan åkt hem. :) 
Tack för en super trevlig helg och allt annat. <3 :) 
 
Idag är jag ledig iaf så jag passar verkligen på att bara ta det lugnt och göra ingenting idag.  En dag att andas lite mellan pluggen, innan man behöver sätta sig in i de nya uppgifterna igen. 
Har tittat på hela sesong 1 av Under the dome, så sjukt bra serie men hur jag ska kunna vänta tills nästa sesong nudå, dröjer det länge? jag vill se slutet nu. xD HAHA
 
aja hoppas ni också har haft en toppenhelg. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0