onsdag :)

Idag har det varit en rätt bra dag faktiskt! :)
Var nere på gymmet runt 7 på morgonen och tränade lite, drog sedan ner till tågstationen och mötte upp Ingela för att ta bussen till skolan. :) 
På skolan blev det frukost och lite tentaplugg för min del så nu har jag ändrat om mördartentan som jag kallar den för typ hundronde gången känns det som så jag hoppas verkligen att det duger denna gången.
För att trösta all den där tentaskiten så kan jag säga att jag fick väldigt bra betyg på en kurs igår, fick B och jag har aldrig fått så bra förut så jag vart väldigt glad och jag kände att jag behövde se något sånt där också för att känna att jag är inte så jävla dålig som de här äckellärarna verkar tro.
Jag kan visst din jä*** skata och jag är också en bättre lärare än vad DU är, jag dömmer inte alla olika iaf och jag dumförklarar inte folk om de kommer och vill ha råd/hjälp!!
 
Iallfall så hann jag klart med det där lagomt till några föreläsning, två frivililliga faktiskt, inte ofta man gå på de, men då det är "fråga olle" Olle och man missat han typ 2 år nu så GÅR MAN!! :P
Lyssna på lite snusk där innan det blev samtal om droger och sådant efter, lite annat. :P
Någon tjej som suttit i fängelse i Usa för att hennes pojkvän sköt en polis typ, började knarka som 13 åring och massa. Båda föreläsningarna var faktiskt väldigt intressant.;P 
 
Efter det ville jag gå på afterschool men som vanligt då det väl är taccobuffé och jag kan så kan ju ingen annan. :( Jag som var megasugen på taccos.. :( Men men blev iallfall en promenad med Elin så det var trevligt. :)
 
Aja nu ska jag fixa lite yogurt innan arga snickarn börja, verkar ju spännande idag då det tydligen ska börja brinna i huset de fixar, måste ses. ;P
 
ha en bra kväll alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0