Helgen i sthlm.

 
Då var det söndag igen då och helgen som jag hade längtat till är nu över. :)
Mamma och pappa kom hit i fredagskväll, så fixade vi lite julfint här hemma så jag hinner njuta lite av julmyset i min lägenhet innan jag drar mig hemöver. Annars blev det mys framför idol bara. :)
På lördag blev det frukost och sedan åka neröver mot stockholm för lite skojsigheter. :)
Rock of ages var min överaskning till mamma och pappa, pappa fyller år imorn och mamma i början på december så jag slog ihop deras presenter i år och valde och göra något roligt och lite dyrare än vanligt. :)
Dessutom var pappas favvis komiker Per Andersson med så det passade utmärkt och han är ju så himla sjuk, han tog över hela showen, så jävla bra. xD
Jag har faktiskt inte varit på en musikal förut tro ja, men det var riktigt roligt och speciellt denna som hade både musiker och komiker med, grymt sevärd, blev många skratt och en riktigt bra kväll. :)
 
Vi bodde på ett hotell i kista så hann ju även ta en sväng inne på Kista Galleria, vilket är najs. :)
               Kom hem med dessa snyggingar! spetströjan är blå, den ser mer grön ut på denna bild. 
Hittade massa fint men de tillät inte mina pengar och sedan får jag inte shoppa allt för mycket nu då jag snart ska till London. :) Men lite nytt är ju kul. :)
 
 Såklart så var vårat rum/lägenhet på 12:e våningen och jag åker ju som sagt inte hiss.
Vi hade ett lägenhetsrum och var jätte fint, stort också så jag fick t,o,m ett eget sovrum, de ni. ;D
Men 12:e våningen och dubbla trappor till varje våning då de va en mellanplan emellan till varje våning.. Herre jesus vad de sög i låren, jag sprang upp en del gånger, jag snubblade i den en gång och jag kom t,o,m upp halft svettig och anfådd när jag väl var uppe, tänk och gå i de varje dag, vilka jävla benmuskler man skulle få och kondis om inte allt. ;P
Jag blev typ intvingad i hissen en gång, då vi kom hem från showen för att de va rätt sent och man va trött då men fyfan, hissen gnekade ju t,o,m.. ne jag få lära mig åka hiss den dag jag få barn och måste för att jag ha barnvagn men före dess så avstår jag gärna från hissar..
 
Dock så blev jag besviken på hotellfrukosten, de hade varken glutenfritt bröd eller laktosfritt smör eller yogurt så min mage blev väldigt ledsen.. Magen är helt i obalans och har mått lite illa hela dagen.. inte bra!! 
Förutom det så har jag haft en super bra helg, rolig och mysig. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0