effektiv dag

Hej och hå vad trött jag blev nu.. Blev gymmet med Elin vid halv 10, ca 25 min på springbandet och träning av mage körde vi idag, kändes jätte bra. :)
Efteråt blev det cykla till Willys och Coop för att handla kesella och ta ut ett paket jag hade att hämta och sjukt vad blöt man blev, jävla pissväder som Gävle bjuder på idag medans alla andra ställen runt omkring i närheten har fått snö, orättvist som fan!!!
Kom iallfall hem lagomt till min tid till tvättstugan så idag har jag en sån där tvätt och städdag, verkligen behövligt, speciellt städa!
Skulle dock behöva ha en pluggdag också men det får jag ta imorgon, städa är ju också viktigt, jag kan ju inte bo i en svinstia direkt..
Nu ha jag iallfall hämtat upp min tvätt så nu fattas det bara att  sortera och lägga in kläderna i garderoben innan man är klar med den delen. 
Städningsdelen har jag lite kvar inne i köket och på toan, men det får jag ta tag med efter middagen för nu ska jag snart börja rulla lite köttbullar, man får inte va allt för slö inte. ;P
 
Ha en super bra torsdag mina vänner! :)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0