Valborg i ord och bild

Hade en jätterolig valborg tillsammans med trevligt och roligt folk. :D
Dagen började med Champangefrukost i Paveljongen. Det blåste och var ganska kallt men det var rätt trevligt endå.
Var en tävling där man skulle göra en bakelse av lite olika saker. ;P och vi fixade även ett "ljus" på toppen. ;P
Sen blev det lunch!! Jag var inte så jätte förtjust i den lunchen som var så blev mest att jag åt bröd och efterätt. xD
 Efter lunch fick vi massa uppdrag att göra fram till middagen och uppdragen skulle ju dokumenteras genom bilder och videos så där gick ALLT mitt batteri åt så efter middagen och hela resten av kvällen/natten så hade jag ingen mobil, men då hade man druckit rätt länge ändå så man inte var så beroende av den som man är i vanliga fall.
Tänkte att jag kunde bjussa på några uppdragsbilder(INGA VIDEOS), jag har inte alla ¨bilder på min mobil heller men några bilder ska jag nog kunna bjussa på. :)
 
Team Gel-Girls (kommer från våra namn)
- bilda en pyramid
- Rasta hunden
 
- ove högt upp
-hitta Nemo
 
Ja vi ha en hel del roliga bilder och filmer.
Filmer som t.ex. då vi ska fria till en främling, då jag säljer en kondom för en 20:a, intervju med en gubbe i glasbur och ja massa. Det var roligt och göra uppdrag iaf. ;P
 
Efter det där så dog ju min mobil som sagt vilket kanske var lika bra så man slapp skicka massa fyllesms och ta massa fula, knäppa bilder. ;P HAHA
Men det blev ju iaf middag efter uppdragen, vi sjöng sånger och allt möjligt och hamnade vid ett väldigt roligt bord iaf.
Aa såg väl en majbrasa som faktiskt fortfarande står och glöder såhär 2 dagar senare. :P
Ja vi hade minifest i bilen där vi hade all vår alkohol och bytte om till en mer festlig klädsel, vi partade i skolan innan det var dags för kåren och massa annat skoj..
 
Jag hade iaf en väldigt rolig dag/kväll/natt som resulterade till att man var lite slut igår. Hade ont i mina ben och magen mådde väl lite halv kasst, men roliga och fina minnen fick man iaf. :P
Låter dessa två bilder få stå för bakisdagen..
PiggElin ;P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0