blandat

Gud vad längesedan det var jag skrev här nu känns det som, har haft så mycket annat för mig så har varken haft tid eller ork. :P
Fick ju iaf besök av Emma för två helger sedan och det var verkligen jätte roligt. :)
Vi såg på film, gick på stan, tjockade på tok för mycket godis och en massa snack och skratt, en rolig helg som slutade med att det kändes lite tomt här i lägenheten då man hade haft någon där hela tiden. :)
Annars så under veckan som var så var jag på förskolan under tisdag och onsdag, gick på phaddermöte för att skriva på ett kontrakt och sedan landade jag en sväng på en förfest med roligt folk innan jag satte mig på ett tåg hem till Timrå onsdagskväll.
Under helgen som har varit så har jag träffat Sara och Nita på fredagen då vi hade lite taccomys i Saras nya lägenhet. :D Väldigt trevligt! Annars blev det en sväng på crusingen på lördagen men det var så jäkla kallt så slutade med en myskväll framför tvn med mamma och pappa. =)
Helgen har bestått av lite träning då jag kunnat tagit del av mitt hemma gym vilket har kännts superskönt. :)


Igår åkte jag tillbaka till Gävle igen och hade min start av sista kursen för denna terminen så nu blir det till att kämpa de här sista veckorna sen borde jag förtjäna Rhodos!!! :D Juste, jag och Erika träffades i söndags och planerade massa inför resan och skrev ett helt dokument om saker som kan vara bra och veta/komma ihåg, skrev ut biljetter och allting så väldigt effektiva och duktiga var vi och nu börjar det kännas att det är nära. :D
 
Nu håller jag på laga lite mat, blir tidigt middag idag då jag ska iväg och träna klockan 18:00. ;P
Ha en bra dag/kväll, jag ska försöka att uppdatera lite mer nu. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0