tvättstugan..

Tänkte ju ha en tvättdag idag och få bort min tvätthög jag ha men min tvättstuga höll inte riktigt med..
Första lappen kom upp för 3-4 veckor sen och det har inte kommit någon ny tvättmaskin än så jag antar att man lär få vänta någon månad innan man få tvätta, så om jag kommer naken sen så vet ni varför...
 
Jag hoppas att det kommer några bra, fräscha och lätthanterliga tvättmaskiner och inte att de sätter in något halvdant eller likadant som innan. Tycker att de kan rusta upp hela tvättstugan när de endå håller på för kan ju säga att tvättstugan i detta hus är inget ställe man känner sig bekväm att vara i, den är seriöst läskig och påminner om någon skräckfilm.
Det är en lång korridor innan man kommer fram till själva rummet där man tvätta, ljuset är dåligt så det är ju en ganska mörk korridor man få ta sig igenom med halvöppna dörrar till förråd och annat där det är kolsvart, lampan längst bort hetsblinkar så man får inte ha epelepsi om man går ner där iaf..
Ja sen funkar ju ingenting: torkrummet som finns där har inte funkat sen jag flyttat hit och det har vi även ringt och bett de fixat men icket, sedan varför kan de inte sätta in en torktumlare för? Torkskåpet måste man va noga med och kolla så inte spärren för värmen åkt ur för då kan man komma ner och allt fortfarande är blött efter två timmar och det suger.. och nu funkar ingen tvättmaskin och sedan verka de städa as dåligt där så ser skit äckligt ut där nere så ja jag skulle vilja att de gjorde om lite där nere så man kanske vill gå ner dit eller kan gå ner dit utan att tycka att det känns som någon gå bakom ryggen på än..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0