regnmys

 
Detta lägger jag inte ut för att jävlas i försök om att försöka fresta er eller så, vet ju själv hur de är de dagar då man har rejält sötsug och alla ska hålla på lägga upp massa bilder på gosaker på instagram och facebook.
Allt från bakverk till godis och annat snacks.. Igår var det typ en sådan dag då jag var riktigt sugen och varenda bild jag såg var något som såg äckligt gott ut.
Idag kan jag titta på de där bilderna här ovan utan att känna att jag ha ett starkt behov av de, att jag lockas till de eller liknande.
Men det jag egentligen ville få fram med de här bilderna är att jag blev riktigt sugen på en regnig myskväll.
Tänk er en sommarkväll då det varit varmt hela dagen så spöregn på kvällen, just att jag vill ha en regnig sommarkväll är för att jag vill inte att det ska regna då det är snö för då blir det bara slaskigt och halt.
Men iaf jag vill ha en sådan dag då det regnar så pass mycket att man får hålla sig inne, höra hur regnet smattra mot tak och fönster, kunna tända upp lite ljus och kanske även mysa in sig i en gosig filt, men framför allt sånna dagar så ska man ha en bra film och mr.candy på besök. :D
Sånt där tjockismys man ibland förtjänar och som kan vara mysigt bara för att man vet att man får hålla sig inne, det är en sån dag man bör passa på och unna sig det man är sugen på, glass,fruktsallad,godis, chips eller något liknande. En sådan dag vill jag ha, sjukt mysigt ju. :)
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Så mysigt med regnkvällar på sommaren. Sitta inne och mysa. :)
Jag brukar bli sugen på allt på bilden typ på kvällarna när jag ser på tv men det funkar ju att äta frukt eller typ riskakor istället, är mest att jag vill ha något att äta. :)

Svar: Ja det tycker jag med. :) Haha ja men så är jag med att man vill ha något och äta på men skulle det vara den där regniga mysdagen så skulle jag nog vilja ha allt de där goda. :D
Elin Andersson

2013-03-05 @ 19:55:13
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0