påskvecka

Påskveckan är här vilket innebär lite lyx för mig, jag få vara lite onyttig eftersom godis och sådant hör påsken till.
Jag ska äta godis med gott samvete, bara jag tränar så är det ingen fara om jag är onyttig denna vecka. :)
Igår slutade jag 14:30 så drog ut på en långprommis med Elin som slutade på strax under 13 km innan det var klart. Det kändes i kroppen mot slutet och lyckades göra värsta vurpan också så trodde jag skulle ha riktigt ont i knät som fick sig en vidring idag men det gick bra som tur va, tur man är en liten hårding. ;) haha.
Efter den prommisen så blev det myskläder på framför tvn med en skål vaniljglass med varma bär och lite chokladsås, riktigt lyx men tyckte att jag förtjänade de efter att ha gått så långt.
 
Idag har jag varit med förskolan till kyrkan på kyrkvandring. Det var ganska spännande faktiskt och se hur barnen reagerade under sagan som de spelade upp om Jesus och varför vi firar påsk.  Kul med högtider då det händer lite andra saker. =D
Ha varit jätte fint väder idag så har varit skönt och vara ute idag, dock har jag varit trött och haft ont i huvudet hela dagen och det är många barn som ha börjat blivit hängig och är hemma med hög feber så är lite orolig att man ska åka på något sånt skit lagomt till man ska till fjälls liksom..
Trycker därför i mig lite zink och ibuprofen, ja lite verktabletter och godis som jag hört ska hjälpa huvudverk, värt att prova säger jag då när Willys hade godis för 29:90 kr/kg denna vecka om man va willys+ medlem vilket jag är. Köpte jätte mycket godis och blev endå bara 40 kr, så as bra, då kan jag ha lite godismys idag då jag inte kan träna och även lite gotta på tåget hem på torsdag, kalasigt. :D
 Ska jag träna idag så får de bli några situps bara som inte är allt för jobbigt för huvudet.
 
Men men ska inte mätta mig allt för mycket på godis innan maten så bäst man gå och laga mat nu!! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0