Onsdagschill efter träning

 
Sitter i soffan nyduschad och äter lite god kvällsfika efter träning i form av Yogurt med banan, fullkornsskorpa med riven ost(funka bra då man inte ha vanlig ost eller något pålägg i huvudtaget),och en kopp te. :D MUMS!
Träningen idag var rolig trots att jag har ett ont knä idag som även är lite blått, vet inte om det blev något då jag halkade ute igår men jag hoppas att det går över ganska fort iaf. Lindande iallafall om det med lite bandage som stöd innan jag skulle träna så kändes det iallafall lite bättre.
Och eftersom att jag har sådan tur så skulle man ju lyckas kliva på ett jävla häftstift också, riktigt mysigt så den tackar man för till personen som antingen slängt de där eller sett till så den hamnat på golvet utan att plockat upp det.. Som tur var så gick den ju inte in helt i foten så blev ju endast ett litet sår bara men endå.
 
Imorgon är jag ledig, men dagen är inte direkt fri endå, snarare tvärtom så kommer jag att ha fullt upp hela dagen. Blir först tidig morgon och eventuellt gå till skolan och plugga en stund, behöver hitta något att koppla till i boken vi hade seminarium på som fortfarande inte ha behagat kommit, så lär jag ju börja skriva på den uppgiften sedan också. Sedan blir det hem och luncha och börja storstäda lägenheten inför helgen, så får väl se hur lång tid städningen ta och om jag orkar allt idag. Så får jag också se hur mitt knä känns om det kanske blir någon promenad, blir isåfall en lite kortare och lugnare promenad isåfall. :) Men full rulle kanelbulle, ska testa och göra en smoothie som låter grymt god också så bjussar på recept imorgon och komentarer på den ifall det är något jag rekomenderar eller inte, så om ni gillar smoothies och är nyfiken så håll utkik. :P
 
Men nu är det snart dags för sängen om man ska orka med allt imorgon, Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lär vilja ha receptet! :D
Blir inte knät bättre snart kanske du får ta och kolla upp det, men förhoppningsvis går det över snart. :) Du får ta det lite lugnt ett tag.

Jocke brukar använda rivenost på mackan när vi inte har något annat hemma, haha. XD
Måste också städa imorgon, vi får peppa varandra. Måste bli klar innan kvällen för Ossian ska komma och hälsa på, haha. :)

Svar: Ja så tråkigt när det hindrar min träning lite då det gör ont men samtidigt vill jag ju inte bara sitta still heller så få försöka ta någon lugnare promenad eller något om jag vill träna i helgen. :)
Haha jasså? Ja men varför inte liksom, ost som ost, det enda jag tycker är jobbigt med de är att det lättare ramlar av än en ostskiva men annars är det väl inget fel. :P
Haha ja städpepp kan behövas, ha du mycket och städa? :P
Jag måste städa innan helgen då mamma och pappa kommer, vet inte än om de kommer imorn eller på lördag så man lär ju börja när man har tid. :P
Elin Andersson

2013-03-06 @ 22:57:00
Postat av: Zenitha Nordqvist

Blev min kommentar anonym?! Vad drygt...

2013-03-06 @ 22:58:22
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0