Måndag

Idag tog jag mig tillbaka till Gävle, skippade lektionen idag så jag skulle slippa ta det sena eller tidiga tåget och hade endå inte varit någon bra förläsning vad jag hörde så känns ju inte som att man missade något särskilt. :P
Kom hem runt halv 12 så lagade till mig lite lunch innan jag drog iväg på skolans bibliotek och läste lite ur en bok vi ska ha seminarium på, den behagade ju inte komma i tid till mig så det var ju tur att den fanns på skolan iaf så man kunde sitta där och bläddra lite i den. Nu fattas det bara att man ska komma på några diskussionsfrågor till den, det svåraste men men det ska väl gå får jag hoppas.
 
Men men nu ikväll äre thaiboxning som gäller, få väl se om blåmärkerna förnyas lite eller om man få klara sig med de 100 man redan ha typ. xD
 
Hoppas ni får en bra kväll! :)
Kommer sakna min fina rosa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0