långprommis

Långprommis igen! :) Gick lite vilse i Sätra, för er som inte vet så är det efter 4 km skylten, så mellan 4-6 km så kan man se små taggar ut som ser lite konstig ut, det är när jag fått vända för jag märkt att det inte gick att gå något längre på den vägen så ja lite vilsen var jag men jag hittade ut så att jag kände igen mig tillslut iaf. :P
Blev en snabbis in på Willys på hemvägen också för att köpa en påse naturgodis då jag tyckte att jag förtjänade det efter denna prommis + att jag hade situpsdag med appen, 60+180 st, klarade ut nivå 2 och då går man på nivå 3 direkt då man får göra en hel del till på en gång så hela situpssumman slutade på 240 situps, inte dåligt de. Hade egentligen benböj och göra idag också men tror inte att mitt knä vill göra sånna än så tänkte att jag skulle vänta till efter helgen och göra de istället. :)
 
Ikväll blir det bara en lugn kväll i soffan tillsammans med mamie och papie. :D De skulle egentligen komma hit imorgon men så bestämde de sig för att komma idag istället och det gör inte mig något, bara kul med lite sällskap. :) Blir nog en mysig helg. :)
Och som ni säkert förstår så kan det bli dålig uppdatering under helgen då jag lär vara social och ha annat och gö istället.

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Blev en lång promis för dig också. Så skönt! :D

Svar: Ja verkligen :) hehe
Elin Andersson

2013-03-08 @ 21:23:51
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0