Helgen

Har haft mycket och göra nu under helgen och har varken haft tid eller ork att skriva så jag tänkte berätta lite kortfattat om den nu.
Har träffat många fina vänner och det började i fredags med en trip till Härnösand där det blev lite fredagsmys med Nita och hennes lilla kissemiss. Vi kollade på film och åt gott och nyttigt för än gångs skull. Vi gjorde kycklingsallad till middag så fruktsallad och naturgodis till kvällen så för en gångs skull gick man inte upp typ 5 kg efter en kväll med varandra. xD
Men som vanligt så hade vi väldigt trevligt och roligt så det var najs.
Var snöstorm på lördagmorgon så vi hade ju inte det roligaste vädret att gå i när jag skulle till bussen men jag tog mig iaf hem trots att stockholmaren till chaufför inte hade en aning om vart man brukade stanna till i Timrå.
 
Passade på och träna lite då jag kom hem på mitt springband, sedan blev det duscha och göra sig klar för att fira att Erika fyllt år. Istället för att köpa något som jag tycker är svårt så tyckte jag att det skulle vara roligare och göra något trevligt tillsammans så jag bjussade på mat och hockeykväll på Biteline istället. :D var väldigt trevligt och mätta och belåtna blev vi också av all goda mat.
Eftersom Erika skulle jobba vid klockan 7 och mamma och pappa skulle ut och äta på Jops så hängde jag med bort tills Jops och åt efterätt i form av glass medans de åt mat, inte helt fel.
Sedan bar det av till min vän Ella och snackade och hade lite nostalgikväll genom att titta på gamla barnprogram och annat roligt, var väldigt trevligt. :D
Så idag har jag varit och storhandlat med mamma sedan drog vi på Birsta en sväng där jag köpte ännu ett par till nya jeans. Kom på att jag hade tillgodokort på Hm på 92 kronor och ett gammalt presentkort på 14 kronor så jag köpte ett par likadana svarta jag hade sedan innan för 99 spän, som hittat och dessutom är den sorten väldigt skön tycker jag. Och det bästa med det är att kunna gå ner en storlek än den man hade innan, då känner man sig nöjd! :D Men tack vare tillgodokorten så fick jag de jeansen typ gratis eftersom de pengarna hade jag inte räknat med, sjukt najs.
 
Resten av dagen har jag suttit och sökt lite sommarjobb och nu ska jag snart träna lite tänkte ja, känner mig så äckligt fet nu då jag ätit massa fett och inte tränat ett piss idag så nånting måste jag göra iaf.
Är dock as trött idag så orkar egentligen inte men nånting litet iaf, en promenad kan jag också nöja mig på, kanske..
 
Aja hoppas ni har haft en bra helg för det har iaf jag. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0