Helg

Mamma och pappa kom ju hit igår och hade lite fredagsmys med mig, trevligt. :) Med sig hade de även en liten rosa kyckling som jag fick som en tidig påskpresent, tyckte att den var söt.
 
Idag har vi varit och storhandlat, äntligen är min kyl och frys full igen, känns bra och kunna få variera på maten igen och slippa äta samma hela tiden.
Efter att vi handlat så gick vi ner på stan och lunchade på American pizza place som är ungefär som Biteline. Pizza och taccobuffé, jätte gott så rullade ut därifrån sedan kan jag lova.
Det blev en liten runda på stan, där jag kom hem med en långärmad träningströja som jag varit ute efter länge:
 
 
En rosa tröja från Röhnish! Super skön kan jag lova!!
 
Nu har jag nyss kommit in efter en långprommis med pappa på 7 km. :)
Behövde ju gå bort lite fett då jag kände mig som en jävla flodhäst, så var skönt och få gå lite även om det blev kallt då solen gick ner.
 
 
Ikväll väntas ett riktigt lördagsmys med massa tjockt med endå gott och melodifestivalfinalen. :D
Blir en riktig onyttig svullo helg det här men det kan man förtjäna ibland, jag unnar mig det.
 
Ha en super bra lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0