Gårdagen

Igår var jag på förskolan till klockan 15:00, det var ganska lite barn och jag spenderade nästan 3 timmar inne i målarrummet. Vi gjorde påskteckningar, godisteckningar och lite allt möjligt som faktiskt var väldigt roligt.
Tänkte bjuda på några bilder jag ägnade lite tid på som alla ville att jag skulle rita likadana till men jag försökte istället förklara att deras påskharar och kycklingar är mycket finare än mina. :D
Så fick jag ju en jätte fin påskteckning av en pojke. :D Alltid roligt när man får teckningar. ;P
Drog ut och gick direkt efter att jag slutat och brände några kalorier. ;P
Blev en ganska lång promenad och märkte inte förän jag vänt hur långt jag faktiskt gått, kändes som en monsterpromenad innan jag väl va hemma och fick i mig lite middag.
På kvällen hade jag tänkt att göra ingenting och bara slappa med en god fruktsallad och glass för att jag tyckte att jag förtjänade det. Blev dock ganska mycket frukt så bjöd hit Julia så jag slapp äta allting själv plus bra sällskap på det. :D Det ser lite äckligt ut på bilden men det är för att blåbärna har färgat av sig. ;P
Denna gång blev det en god fruktsallad med: banan, kiwi, ananas, hallon,blåbär, jordgubbar och päron. :D MUMS!!
 
Nu ska jag dra till Valbo med trevligt sällskap och kika runt lite. ;D
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0