full rulle kanelbulle

Klockan ringde vid 08:00 idag, fast av någon anledning så hade jag vaknat innan och halvsovit tills klockan ringde vilket var ganska skönt ändå för då var jag hyfsat pigg då det var dags att kliva upp.
Gjorde i ordning lite frukost, packade ihop datorn och drog till skolan för att plugga i bibblan i några timmar.
Var fler från klassen som var ute efter boken jag behövde så vi fick liksom turas om, kopiera och så för att det skulle funka men det gick jätte bra och var bara roligt att det var fler från klassen som var där och pluggade.
Satt iaf där fram till 12:00 ungefär då jag slutligen lyckats skrivit klart hela uppgift 1B så det känns skönt att jag kommer att ha helgen fri från plugg nu. Så nu är den uppgiften inskickad och även seminariumfrågorna som vi skulle lämna in så nu kan man bocka av 1 uppgift i denna kurs iaf.
 
Nu är jag iaf hemma och har nyss ätit lite lunch i form av varmkorv utan bröd med diverse tillbehör, helt okej faktiskt, man får ju ta det man ha liksom, frysen börjar bli tom men det är bra det så kanske man kan frosta av den lite innan man storhandla.
Har fortfarande massor att göra idag, ska storstäda då det ser helt kaos ut här, skulle faktiskt kunna ta för- och efterbilder så ni ser vad fint jag kommer att ha det sen då jag väl är klar.
Men först funderar jag på om jag ska ta en liten prommis trots att jag har ont i knät, men kommer bli så mycket piggare då och få mer ork till att städa om jag går ut ett tag så det kan ju vara värt det.
Så har jag planerna att handla så jag kan göra en smoothie och en liten annan sak som jag bjussar på sen. :)
Får se hur lång tid allting tar, jag önskar att man hade varit ledig imorgon så man kunde fortsätta städningen imorgon men det är man ju icket, men isåfall ska jag se till så det endast är lite städning kvar om jag inte hinner med mig.
Men men här har jag inte tid och sitta länge till, ha en bra dag. :)

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Har också pluggat och är nästan klar med uppgift 7, halvvägs på uppgift 10-12. Hahah! Snart klart!

Nu ska jag sätta igång med städningen!

Svar: oj vad många uppgifter de lät som du hade. :P
Elin Andersson

2013-03-07 @ 14:02:45
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

De mesta har varit seminarium. Har gjort uppgift 1-9 utom uppgift 7. Så är 4st kvar varav ena är ett seminarium och andra är endast en redovisning av en intervju. :)

Svar: jahaa. :P vi ha också en hel del seminarium i denna kurs. :P
Elin Andersson

2013-03-07 @ 20:04:41
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0