Dagen i ord och bild

Började med skola och lite plugg.
Följt av en promenad! Gick rätt bra trots mitt onda knä, var mest i trappor och nerförsbackar då benet belastas på andra sätt som det gjorde ont. Jag skulle endast gå en kort promenad men eftersom vädret var så härligt så slutade det med en långprommis på 7,43 km iaf. Idag använde jag en appen "gå för hjärtat" där man skänker en kr / km till kvinnor som behöver ett nytt hjärta typ. Så jag bidrog idag med 7,43 kr och fick väldigt mycket friskluft och motion själv så det är väl inte fel.
Här se ni en annan karta från Runkeeper också, kom på att jag ville se min kaloriförbränning också vilket man inte kunde på andra appen så därför slog jag på denna app efter ca 0.50 km så den stämmer inte riktigt med tid och km vilket den ovan gör, men tyckte att kartan var bättre på denna bild.
Jag vet att man ser gravid ut i denna väst men skön är den iaf.
Efter det blev det bakning samt smoothiefix, kommer ett eget inlägg på de grejerna.
Och städning resten av dagen fram till nu då jag äntligen fick smaka på min smoothie.
Så fullt upp hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Tur att knät pallade promenaden då så att du inte behöver sitta stilla liksom.
Hoppas vädret håller i sig nu då! Vill inte ha mer snö nu.

Svar: Ja precis, var riktigt skönt, och det märktes att det var fint väder för var mycket folk ute. :P Ja vi få hoppas på de. :)
Elin Andersson

2013-03-07 @ 20:50:04
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0