jävulsveckan/tentadöden

jävulsveckan är nu äntligen över, 2 äckliga och svåra tentor med en dags mellanrum är äntligen förbi, på ett tag iaf.
Onsdagstentan var en onlinetenta med olika alternativ, dock väldigt svår och inte alls mycket av mina anteckningar från böckerna kom med så det gick ju bajs på förmiddagen.
Eftersom det var studentfirande för många, fleras syskon eller släkt tog studenten då just mellan den tiden så då blev det att det skulle öppnas en ny tenta på eftermiddagen också och då fick även de som kuggat sig på första en ny chans vilket jag tycker var jätte bra att få göra om på en gång och då gick det mycket bättre och jag blev godkänd.
Dagens tenta var en hemtenta där man skulle använda sig av alla böckerna och i denna kurs så var det väldigt många böcker och många krångliga böcker också som kunde vara svåra att förstå.
Kan säga att vi fick på tok för många frågor för den tid vi hade på oss, vi hade tid från 09:00-15:00 och jag satt seriöst hela den tiden och jag kände att den tiden räckte inte till då ALLA frågor var väldigt stora och man skulle hinna leta igenom böckerna och massa. Men med tårar, ilska, skrik, ett äckligt varmt och kvavt rum så kan jag säga att det känns skönt med sommarlov nu, men vi lär nog ses till hösten igen, hej omtententa!! Ska skicka något fint klagomail också till läraren och fråga hur fan de tänkte när de gjorde denna tenta!!
Alla ha inte ens fått gjort tentan eftersom klarade man inte i onsdags så fick man inte ens göra dagens tenta så tänk de som ha 2 tentor att ha hängandes på sig till hösten. :o
Ne fyfan, mamma kom hem med cola och godis så jag skulle orka med så satt och tröståt och var arg och less för att tentan var cpsvår, så om jag är fetast på Rhodos nu så är det tentans fel..
 
Aja nu ha jag sommarlov och det firar jag med att på bästa sätt börja lovet med en resa, imorgon åker jag och Erika till Arlanda sedan på söndagmorgon drar vi till härliga Rhodos, kommer bli så roligt.
Ses om 2 veckor gott folk!! :) kramis!
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Idiotiskt att de kan lägga upp det sådär. Tur du fick möjlighet att göra om första tentan redan samma dag.
Trevlig resa!! :D

2013-06-09 @ 17:06:04
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0