slutkörd tjej

Min jobbvecka har inte alls börjat något bra.. igår råkade jag kliva upp en timme för tidigt än vad jag skulle behöva, jag brukar ställa flera alarm då jag ska iväg och jobba så att jag kan få snooza mycket och länge men igår måste jag ha varit så trött så att jag glömde bort att det bara var mitt första larm som ringt så jag klev upp och det var inte förrän jag hade fikat klart frukosten och hör hur det ringer nerifrån rummet som jag inser att jag har råkat klivit upp en timme för tidigt. Kändes lite drygt att ha klivit upp så pass tidigt men då gick jag och la mig och sov igen en stund så man inte skulle däcka på en gång när man kom på jobbet. ;P
Idag däremot så var jag inte uppe med tuppen i tid alls utan då försov jag mig en halvtimme så vart lite stressigare denna morgon men jag hann iaf till jobbet i tid så det var ju tur det, däremot så har mina hörlurar försvunnit ur byxfickan som jag brukar ha de i så jag har fått klarat mig en hel arbetsdag utan musik och musik behövs nästan när man går och städar annars går tiden ännu segare. :O
Förutom det så är jag fortfarande as förkyld så går och snorar och hostar hela dagarna, och idag har det känts som att någon dragit ur all kraft ur min kropp, har känt mig sjukt trött , svag och orklös och det kan mycket väl bero på förkylningen men dagen har blivit ganska tung då man känt sig på det sättet och ha ett ganska rörligt jobb. Dock så är jag också glad över att jag har ett rörligt jobb med tanke på att jag inte kan träna något på fritiden nu då jag är förkyld så är ju bra att jag får röra mig lite under dagarna iaf, annars hade det nog känns ännu mer sämst än vad det redan gör.. men men bara några dagar kvar av jobbet sedan får jag vila ett tag, ska bli härligt med lite sovmorgon. :)
Just nu är jag svintrött, har varit helt slut hela dagen så ska försöka komma i säng i god tid idag så man förhoppningsvis också kommer upp i tid imorn, varken för tidigt eller försent. :P
God natt på er<3 09
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0