trött tjej..

I helgen har jag mest tagit de lungt med typ filmmys både med eller utan kompis och det har varit rätt skönt och såklart en bra helg.
 
Igår på dagen var jag och Nita på Birsta en sväng och kikade runt lite, det blev även god lunch på Ikea och ljusshopping för min del. ;P Lika trevligt som vanligt. :D
 
Idag har jag varit i backen med Matilda och en kompis till henne, backen var skit dålig, isig och jävlig så den har ju varit bättre om man säger så men det var skönt och komma ut lite och åka endå såklart. :)
åkte hem vid typ tre så for jag och pappa in till Birsta och fixade en hjälm till mig, har aldrig gillat hjälmar och kommer aldrig och gö men den får väl duga då, tycker jag är lika ful i alla men var bra pris på denna och måste ju ha hjälm i skidskolan så.. har ingen bild på den nu iaf för är så sjukt trött att jag knapt orkat röra mig sen jag kom hem.. Man bli så trött av att kliva upp tidigt och vara ute och åka hela dagen, känner mig lite frusen och ser ut som jag halft knarkat på ögonen men får bli en tidig kväll idag. Nu ska jag iaf upp och se på tvn. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0