Träningsveckan

Träningen från förra veckan tills nu, snacka om att det fanns många vilodagar med där eller, nopp. ;P
Kör på hårt ja med träning varje dag, höhö, men jag känner att det är som ett beroende, ett sug av att måsta träna varje dag annars känner jag mig som en flodhäst eller något. Första vilodagen på 3 veckor blev igår och det kändes både skönt och konstigt.

 

måndag- gång på springbandet med vikter i 15 min, rockring ca 10 min, 2 min metoden..
tisdag- springbandet med vikter 20 min, rockring och situps

onsdag- 5 km längdskidor, situps och benböj

torsdag: springbandet med 6 kg(hantlar och vikter)  20 min,
crosstrainer 10 min, rockring och benböj

fredag: dans ca 20 min med benvikter, en liten stund med rockring, promenad ca 50 min

lördag: 15 min gång på bandet, situps, armhävningar och benböj. skidskola

söndag: skidskola, promenad på springbandet en kortare stund.

Måndag: Thaiboxning, situps,benböj och armhävningar

Tisdag: VILODAG

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad du är duuktig!! :D
Annat än vad en annan är...

Svar: Tack!! :) Hehe du är fin endå vare sig du träna eller inte. :) <3
Elin Andersson

2013-01-30 @ 14:04:22
URL: http://gottvallphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0