träningsprylar

Jag vill ha nya träningskläder!
Träningsmotivationen ökar då man ha köpt något nytt i träningssyfte,iaf för mig sedan så kan man inte ha bara 2 sportbhar då man tränar varje dag, så ikväll har jag suttit och kollat runt på olika sidor på sådant jag vill ha och finns ju så mycket snyggt ju. Kan säga att träningskläder/prylar lockar mig mycket mer nu än vanliga kläder.
 
Så jag vill hellst ha:
*En sport bh
*Något snyggt linne(skadar inte att ha flera av de)
*Tränings shorts(har bara tights nu)
*Strumpor som andas(köpte sånna för ett tag sedan men de var för små så om någon vill ha de så hojta till, vita, korta nike äre. :p)
*hantlar/vikter
* Skulle gärna vilja fylla på "Eilerts super gym" med ett boxningsset också framöver då jag har pengar. :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0