tidig morgon, hej!

Men godmorgon!
Sjukt vad trött jag är nu, tidiga mornar sedan i lördags och det känns, så jäkla trött... Hoppas verkligen man får sova ut imorgon, skulle vara så himla skönt så jag iaf ha en sovmorgonsdag innan det blir jobb i helgen igen.
Mina ögon började gå i kors av att jag bara satt mig ner och tog det lungt liksom, usch..
Idag är jag inte uppe tidigt pga av något jobb eller skola utan för att jag ska åka tåg back to Timrå liksom, vill ha hela dagen på mig sedan och kunna göra vad jag vill, kolla lite plugg åså vilket jag inte kan göra innan jag åker för det blir så stressigt, så därför åker jag hem tidigt och för att det funkade bättre och få hämtning vid den tid då jag är framme än då nästa tåg skulle vara framme.
Men nu ska jag stänga igen väskan och plocka ihop datorn för att dra mig ut och slänga sopor samt ta bussen ner till tågstationen, ha en bra torsdag. :D

Kommentarer
Postat av: Nita

En annan är "ledig" men kliver upp tidigt för att hinna med så mycket plugg som möjligt innan det blir dags för middag, haha. :)

Svar: hehe ja de finns ju sånna dagar åh, men de är bara kämpa så få du sova ut då du är klar. :)
Elin Andersson

2013-01-31 @ 10:43:25
URL: http://timetostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0