SKÖN TRÄNING

Helluee, stirro här eller nå! ;P Märkte de nyss! Här är min nya sportbh BTW!!
 
Dagens träning:
Idag har jag tränat thaiboxning och kan säga att det var riktigt skönt med en dusch efteråt för shit vad hårt pass det blev mot slutet, han som håller i det hela måste tycka att det är skit kul och verkligen vill jävlas med oss för det kunde typ vara såhär : ner och gö armhävningar, upp och 1,1,3 (siffrorna är olika slag åså), ner och gö armhävningar, upphopp, ner och gö armhävningar, 3,3,3,2 , armhävningar, upphopp..
Ja ungefär, ni hör ju att de låter lite jobbigt och tillslut kände man verkligen att ne nu kan jag fan inte göra mer armhävningar, de gå jätte bra ett tag och klarar ganska många endå men tillslut bah: Neee vafan!! xD
Men det var seriöst ännu roligare idag än vad de var i måndags, man kände sig mer bekväm då man varit där innan och träffat folket och pratat lite med de, de verka vara ett trevligt gäng iaf de som jag snackat med åså. :)
Sedan så var det hårdare uppvärmnning, övningar och allt, så ja det var roligt.. :D Dock är jag lite ömm i händerna då vi fått slagit mot varandras händer lite men det gör inget, huvudsaken det är rolig träning och så. ;P hehe.. Man kände sig lite ofräsch och åka buss svettig men hellre de än och gå och bli kall liksom.. :P
 
Nu ska jag strax gå och lägga mig, ska upp tidigt imorn också satt är väl lika bra då.. :)
Tro vad man ska träna för nått imorn då!! ;P Något roligt förslag?? :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathias

Fina du! :)

Svar: Tack du :)
Elin Andersson

2013-01-31 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0