Rusta here i come!!

Jag måste på Rusta! När fan blev jag pepp på gå på Rusta, Jo nu då jag såg att de hade bra pris på vikter och hantlar där, träningsprylar med andra ord. Sedan har jag sett en annan sak där som inte alls ha med träning och göra som jag vill ha och funderar på att köpa. :P
Men imorn ska jag iaf dra på Birsta med Emma så då kanske vi kan ta en sväng förbi där med eller nått, ska iaf bli trevligt och få umgås lite med henne då de nu mera blir lite längre mellan gångerna.=)
 
Men men eftersom jag ska komma upp i tid imorgon så säger jag godnatt nu! :)
Blir till att lösa lite korsord tills man somna, man måste ju passa på när lampan fungerar igen. ;P
 
Godnatt säger jag och bjuder på en stämningsfull och avslappnande ljusbild. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0