Myskväll

Kvällen blev väl inte riktigt som vi tänkt igår men vi hade roligt iaf som tur va. :)
Vi spelade några spel, alla va roliga och det var kul att vi kunde umgås nykter för en gångs skull också, händer ganska sällan att alla är nykter i det här gänget.:)
Killarna behövde bogsera en bil så därför kunde vi inte spela spel hela kvällen som vi tänkt och inte göra någon tipsslinga heller som vi ville men alla hängde med och bogsera hem till fjällis i skogen, han bor verkligen mitt ute i ingenstans där det inte ens finns lampor eller mottagning. XD väl där så bjöd hans föräldrar på fika, allt från kaffe, te och oboy till kaffedrinkar om någon ville ha det och mackor. Väldigt mysigt var det och komma in i värmen och få i sig lite varmt te och bara surra lite.:)
Kvällen slutade efter 00:00 någon gång, så så drog jag hem till Linus och väntade medans han duschade och packade ihop lite saker, sedan kom någon tjej och skjutsade hem mig till Timrå, de två skulle endå dit så var väldigt snällt att man kunde åka med så man slapp åka buss.:)

Nu sitter jag i bilen påväg till Gävle med mamma och pappa och känner mig ganska trött..:)
Hoppas ni får en bra fortsatt helg.:)


Kommentarer
Postat av: Nita

Är fan förvånad över att killarna kunde vara med även om de inte skulle dricka, inte som då vi skulle grilla och de inte ville för de inte hade något att dricka. XD
Tycker vi gör om detta någon gång fast då spelar vi hela kvällen. Var skönt att ta en lugn kväll med gänget. :)

Måste säga att jag älskar den där bilden. XD

Svar: ne precis, kul och göra något annat för en gångs skull också. :) Så få vi kolla ett datum för pp längre fram ist då man kan. :Dja den är charmig, glömde nog skriva att jag lånat den av dig kom jag på. :P
Elin Andersson

2013-01-19 @ 16:00:38
URL: http://timetostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0