MNL DAG 10 (inlägg nr 2)

Hittade en bok förut som jag tyckte verkade väldigt bra då jag bläddrade igenom den så jag kunde inte motstå frestelsen och offrade mina nästan sista pengar på att köpa den.
50 genvägar till fettförbränning heter den och är en av Fredrik Pauluns kostböcker, jag har läst en bok av han förut som jag tyckte var rätt intressant och bra och eftersom jag nu håller på med diet och träning så tänkte jag att denna bok kan ge mig många bra och nya tips.
Sitter faktiskt just nu och läser lite i den så har kommit till genväg 3 nu som handlar om kokos och andra mättande fetter så nu har jag något och läsa och ta in i veckan. ;P
Lånade bilden från google. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0