MNL DAG 16

Nu har jag en fungerande våg i närheten igen och kan redogöra för v.2 som jag inte kunde göra i söndags.
Före första måste jag säga att jag tänkt fel då jag redovisat måtten, jag har endast räknat med en arm eller ett ben då jag tappat lika mycket från båda så har ju tappat ännu mera av kroppen på det sättet, hela 17 cm istället för 11,5 som jag nämnde i söndags. Känns ju ännu bättre och se den siffran än förgående, 17 cm av kroppen på 2 veckor antar jag är bra. :)
Vågen tycker jag går neråt sakta men säkert, i helgen har jag varken gått upp eller gått ner så har stått still på samma så efter 2 veckor har jag gått ner prick 2 kg. Känns ju jätte lite och första gången jag körde det här så gick jag ner typ 4 kg bara på en vecka, var jag verkligen så mycket fetare då så jag hade så mycket och ta av eller vadå? :o Aja jag ska inte tänka så mycket på vågen utan fokusera på måtten där jag faktiskt sett att det minskat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nita

Du är ju inte fet nu och har aldrig varit fet. Men förra gången kanske du inte tränade lika mycket som du gör nu, muskler väger ju mer än fett säger de. :)

Svar: Ja de gör ju de, därför jag ska försöka att gå mer efter måttbandet än vågen. :P Har ingen aning om hur jag tränade första gången jag körde det här, de va ju liksom innan studenten, så det var ett tag sedan.. :P hehe
Elin Andersson

2013-01-22 @ 23:05:33
URL: http://timetostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0